We willen u graag moderne, reguliere, kwalitatief hoogwaardige zorg bieden. Naast goede praktijkvoorzieningen en organisatie is daarbij een goede relatie met u zeer belangrijk. Wij doen ons best zo open mogelijk met u te communiceren en verwachten dat streven ook van u als patiënt. Voor een goed contact zijn zowel zorgverlener als patiënt verantwoordelijk.
Alle medewerkers volgen regelmatig nascholingen. Daarnaast zorgen wij voor interne verbeteringen door o.a. “jaarplannen” te maken. Het jaarverslag van de praktijk is daarbij een leidraad. De huisartsen van de Bundeling doen mee aan een landelijk praktijk-certificeringsproject (NHG praktijkaccreditatie), waarbij aan veel kwaliteitseisen voldaan moet worden. De mening van patiënten wordt daarbij ook onderzocht.
Mocht u op- of aanmerkingen hebben op de praktijkvoering laat het dan weten. We kunnen het niet iedereen naar de zin maken, maar staan open voor suggesties.
Het lijkt misschien vanzelfsprekend, maar uw arts is geen politieagent. Uw arts zal zijn/haar uiterste best doen om u een goed advies te geven. Of u dat advies opvolgt is uw keuze en uw eigen verantwoordelijkheid. Verwacht niet van ons dat we van iedere patiënt kunnen aanvoelen wat de wensen zijn. Wees duidelijk in uw vraagstelling en behoudt de controle over het vervolg (uitslagen, beloop van een klacht etc.). Wanneer er vragen zijn, neem dan contact op en blijf niet afwachten tot de arts/assistente toevallig eens belt.